5 Eylül 2014 Cuma

Bir kahve molasına ne dersiniz?

                                     


Öncelikle kimdir bu Souad Massi bundan bahsedeyim kendisi Cezayir asıllı bir hanım kızımız ve farklı dillerde şarkılar söylüyor. 1972 yılında doğmuş, 1989 yılında müzik kariyeri başlamış. Neden bu gün kendisiyle ilgili bir şeyler paylaşmak istediğim sorunsalına gelince çünkü; uzun bir zamandır  biz bu hanım kızımızı dinleyip anlamadığımız sözlere sesine ve müzik yapışına mest oluyoruz. Beni tanıyanlar az çok bilir ben endülüs ezgilerini taşıyan tüm müzik türlerini bayılarak dinlerim ve aslında sevdiğim sanatçıların bir çoğu bünyesinde endülüs tınısı taşıyan müzikler yaparlar. Hanımefendinin tarzı buna çok yakın ve bence çok içten. Her dakika kafamı dinlemek için açtığım şarkıları benim ilham kaynağım. Ayrıca bebeğim de severek dinliyor ve rahatladığını farkettim. Amacım kendisiyle ilgili bir şeyler paylaşmak ve hoş bir müziği tanıtmaktır. Nacizane ne ben bir müzik eleştirmeniyim ne de bir müzisyen... Sadece şarkının hoşluğu karşısında sarhoş olmuş birisi olarak yazmak istedim.  Şarkıyı göremeyenler için Ghir Enta Souad Massi yazarsak Youtube'da çıkıyor. Yukarıda paylaştım fakat bazen link açmayabiliyormuş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder